четвъртък, 18 юни 2015 г.

Моите 200 полета

Макар и бройката да не е точна, тъй като не включвам полетите от бебешко/детската ми епоха по време на комунизма. Т.е. тези 200, са изцяло излетени в зрялата ми възраст, когато този процес се превърна в страст и вършене на служебни задължения.

1. Картата ... ето и съвсем нагледно посоките, към които съм се отправял и връщал 200 пъти, почти 8 пъти обиколен екватор, над 300 хил. км във въздуха за 465 часа.

2. Летищата ... цели 66 различни, с разбирами лидери Варна и София /ето и топ 7/



3. Линиите ... цели 28 различни, с лидер WizzAir, макар и с Turkish да имам най-много летателни мили /ето и топ 7/


5. Кога се лети най-често ... не знам какво показват стандартите и усреднените статистики, но аз очевидно съм летял най-често четвъртъците и никога не съм летял август :)


2 коментара:

  1. Кажи моля те, с кой уеб сайт се прави такава карта и статистики? Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей,
    Много интересно са представени пътуванията с тези графики и картинки :)
    Преди време един мой приятел ми беше казал, че можело да се пътува с цена на билети до дестинации като Рим, Виена и други европейски страни на цени от 20лв билета. Следял си някакви неща в нета и ги купувал, както и някакви купони. Вярно ли е това? :)

    Поздрави,
    Камен

    ОтговорИзтриване